♥ What to do? ♥

Just nu är jag riktigt rastlös och även uttråkad! Finns verkligen ingenting att göra. Inget som är roligt i alla fall.



Är lite kattvakt just nu åt en kompis. Har hänt lite där, men mer än så säger jag inte. I alla fall så ska katten bo hos mig ett litet tag och hon har tagit plats under badkaret. Hon kommer fram förr eller senare, om inte annat än för att äta.

Akilles är lite misstänksam så klart för det är ju hans hem som hon invaderar. Ska till Mölltorp i helgen så då får kissen också följa med och då ska jag passa på att låna med mig en kattlåda hem så att hon får en egen. Tänkte det att de skulle få vara åtskilda när jag inte är hemma och även på natten så att jag kan sova i lugn och ro.

Jag ska väl försöka komma på något att göra här, men som sagt vet inte vad.

Finns det något mer frustrerande än att inte ha något att göra?


Kommentarer
Postat av: Bloggen med stort B! ♥

Svar:

Typ Skövde är två mil norr om :P :)

Inte kul att vara uttråkad! Kanske vara kreativ? Kika på film :)

Allt är bara bra med mig! :)

2010-07-23 @ 01:03:54
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Matilda

nej vilken söt bild :D känner igen det där tyvärr, ska förmodligen inte jobba idag pga dåligt väder så jag vet inte alls vad jag ska göra... nu ska jag iof se till att få i mig lite frukost, men sen...

2010-07-25 @ 10:21:47
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0