♥ Söndag ♥

Då är snart den här veckan över. De här senaste veckorna har gått jättesnabbt tycker jag. Känns inte som att det var alls längesen som jag började jobba men det har redan gått 3 veckor. Helt sjukt!

Blev en del jobb med boken under dagen och jag funderade först på att fortsätta en stund under kvällen, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Är rätt sugen på att bara slänga mig i sängen och titta på någon bra film. Fast risken finns att jag somnar! Nej, men jag tror nog att jag tar ett par dikter i alla fall innan det blir tal om film.

Blir det inget mer inlägg ikväll så vet ni att jag somnat, haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vara med och tävla om att bli veckans blogg? :)



http://hhannas.se/2010/july/veckans-blogg.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0