♥ Ont i halsen ♥

Usch, vad ont i halsen jag har! Det började redan igår på jobbet och det är inte lite ont i halsen jag har heller. Varje gång jag sväljer är det en pina och det gör även ont när jag inte sväljer. Håller på och kurerar mig nu, så hoppas att jag kan lyckas hålla borta en eventuell förkylning. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Ingen lust heller, men vem har det?!

Nu ska jag fixa iordning mig, så jag är redo att dra till jobbet. Sista dagen den här vecka. Ska bli riktigt skönt med långledigt över helgen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

usch hoppas du inte blir sjuk nu när du ska ha lov! :) drick massa så kanske det försvinner ^^



krya på dig kram

2010-07-01 @ 11:21:20
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Dom är söta dom där klänningarna :) Allt är bara bra här, hur e det sj?

2010-07-01 @ 13:46:33
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0