♥ Måndag ♥

Egentligen så skulle det ha kommit en uppdatering om handlingsplanen idag, men jag kom på att det var måndag när jag redan hade ätit. Därför kommer den imorgon istället.



Idag blir det en riktig slappardag, för det gäller ju att passa på innan jobbet börjar på onsdag igen. Tänkte faktiskt sätta mig med en bok, men först blir det lite mat. Fick med mig en färdiggrillad kylingfilé igår, så det blir kycklingsallad idag. Det är lagom att äta eftersom jag inte har någon matlust alls just nu på grund av magkatarren. men nu har jag påbörjat en kur så det ska nog snart ordna upp sig!

Just nu har jag en orolig klump i magen eftersom jag sitter och väntar att lönespecifikationen ska komma. Vet inte hur mycket jag kommer att få eller om det kommer att bli pengar över till mat den kommande månaden. Jobbigt när det blir en sådan skarv mellan studiemedel och lön!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Ja visst är den :) Hoppas du har en fin dag :) Kraam

2010-07-26 @ 17:14:29
URL: http://johannahs.se
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-07-26 @ 18:55:27
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0