♥ Ledig! ♥

Idag är jag ledig. Yey! Eller förresten så är jag ledig resten av veckan. Så himla skönt, trots att jag blivit förkyld. Halsen är lite bättre idag, men jag har inte använt den så mycket än så det kanske kommer. Däremot är jag hesare idag, låter som jag precis stigit upp ur sängen. Sexigt va, haha?

Idag ska jag föröska få lite gjort hemma. Plocka iordning lite på alla kläder som ligger överallt. Det är inte så illa som det låter. Det är nämligen sådant som ska ut på Tradera. Appropå Tradera så har jag fått ena skärpet sålt så ska iväg och posta det idag. Men förutom det så blir det en dag hemma. Faktiskt funderade jag på att stänga av datorn så att jag inte fastnar vid den när jag städar idag. Men sedan kom jag på att jag har all min musik på datorn. Typsikt!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0