♥ I'm bad ♥

Ja, på att skriva nya inlägg alltså. Jag verkar inte vara helt ur bloggsvackan än, men det kommer säkert!

Precis som jag sa förut så blev det en slappardag. Blev lite suttit vid datorn, läst en bok och nu blir det nog en film innan jag kryper i säng.

Jag tänker inte ens skriva vad boken heter för det är ändå ingen som vet vad det är för någon, haha. Jag kan i alla fall säga det att det är en kärlekshistoria. Får man inte kärlek, så får man läsa om det istället!



Filmen jag ska se blir nog The Hangover. Har sett den förut men jag behöver se en komedi känner jag så då kanske den passar bra. Har ni något bra tips på en riktigt rolig film?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0