♥ Hemma ♥

Idag slutade jag tidigt, vilket var riktigt skönt eftersom jag känner mig lite hängig. Kurerar mig för fullt och hoppas på det bästa!

Annars så händer nog inte så mycket mer än att jag ska ta itu med lite av disken och plocka iordning lite här hemma. Det känns som att jag borde passa på att göra det idag för jag vet ju aldrig hur jag mår i morgon. Tänkte att jag skulle få upp ett litet videoinlägg i helgen också, i form av en rundtur i min lägenhet. Kanske vore kul att se hur jag bor?

Nä, det är väl dags att jag sätter igång med diskandet då så jag hinner gå till affären också innan jag ska börja med maten.


Kommentarer
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Nej va trist, hoppas du blir frisk snart då!

2010-07-01 @ 15:24:54
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0