♥ God morgon ♥

Idag är jag uppe tidigt. Äckligt tidigt. Ska snart iväg till jobbet, men tänkte skriva ett litet inlägg innan jag drar.

Visst är det konstigt hur fel man har om vissa människor. Man får en bild av hur man tror att någon är, men sedan visar det sig att det inte alls var så. Och även om man vet att det förmodligen inte alls finns en naturlig förklaring till varför personen inte hört av sig, så kan man ändå inte låta bli att spekulera lite. Det kan ju ha hänt något, även om man innerst inne vet att det inte har det.

Nä, nu blev jag kanske lite väl djup för att vara så tidigt på morgonen. Nu är det bäst att jag ger mig iväg. ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0