♥ Fredag morgon ♥



God morgon allihopa. Uppe tidigt idag också och snart ska jag iväg till jobbet. Kort dag idag så det är rätt skönt. Jag ska även försöka sluta tidigare om det går, så att jag hinner hem i tid innan Jenna kommer. Jag och syrran ska bli visade lite smink från Mary Kay i eftermiddag. Ja, jag har ju redan fått prova på lite, men nu är det syrran som ska få prova lite. Jag med så klart, men allt blir ju inte nytt. Kommer med lite före- och efterbilder sedan också så klart.

Ja, just det, shoppingbilderna kommer idag också så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Malle

Kolla in min blogg & lär dig tjäna pengar på bloggen!

2010-07-30 @ 10:24:17
URL: http://brunettmallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0