♥ Extremt lång dag ♥

Jag kan ärligt säga att jag aldrig trodde att den här dagen skulle ta slut. Det var en händelselös dag på jobbet och allt jag ville var att få gå hem.

På vägen hem gick jag förbi Maxi och handlade lite smågrejer som saknades. När jag kom hem blev det mat, diskning och ett avsnitt av Supernatural. En riktigt bra serie för övrigt! Rekommenderas.



Förresten så var jag och shoppade lite i måndags, så det kommer det lite bilder på imorgon tänkte jag. Bättre sent än aldrig, haha! Har beställt lite kläder också och det kommer det bilder på när det kommit och jag vet vad som passar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

den har jag planer på att börja se, när jag plöjt igenom några andra serier först :p

2010-08-02 @ 10:18:14
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0