♥ Dagens låt ♥

Idag har jag varit sjukt dålig på att blogga. Det blir lite så när man helt plötsligt går upp på heltid och man inte är van vid det. Riktigt trött blir man! Eller, blir jag, kanske jag ska säga.

Imorgon så ska jag ner till stan och kolla in rean lite där. Förhoppningsvis hittar jag något som jag kan visa upp här på bloggen sedan. Om inte så blir det shoppingen från tidigare som jag lovade att jag skulle visa idag. Men som sagt så är jag ordentligt trött. Det är till och med så att jag inte vågar lägga mig ner framför tv:n för då vet jag att jag kommer att somna. Garanterat!

Från början hade jag tänkt ha en ackustisk version av Goodbye my lover med James Blunt som dagens låt och denna imorgon, men nu hittade jag ingen bra version av den så fick bli Anna Bergendaghl idag istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0