♥ Vinden har vänt ♥

Äntligen! Äntligen känns det som det har vänt. Idag känner jag mig faktiskt lite bättre än jag gjorde igår. Även hostan har lugnat ner sig lite så någon hostmedicin har faktiskt inte behövt tas än.

Kanske till och med kan ta mig till skolan imorgon om jag har tur...? Kan säga att jag är ganska trött på att vara sjuk och vara instängd! Speciellt nu när det är så fint ut, så skulle jag vilja ut och fota lite. Älskar när grenarna på träden blir alldeles vita, ser nästan ut som frost.


Foto: Jag
Motiv: Tagen från mitt köksfönster ut över mitt bostadsområde

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

vad har du för dig nu då? :) ett tag sen!

2010-12-02 @ 14:41:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0