♥ Stressad är bara förnamnet ♥

Tre saker till som ska göras i skolan... som om inte det andra  (3 prov, produktdemonstration, bokningssamtal och en rad olika inlämningsuppgifter) vore nog. Jag är konstant stressad, kan inte ens varva ner. Förut när jag skulle plugga till provet så satt jag bara och stirrade framför mig, kunde inte ta mig för någonting. Ett tag stirrade jag bara på papperna.

Jag orkar inte mer nu. Är rädd för att jag kommer att bryta ihop totalt om det kommer en sak till, jag har redan gråtit en gång idag. Men faktiskt kändes det lite bättre efteråt.



Jag fattar INTE hur faan man kan trycka in så mycket under en vecka när det är skitlugnt i flera veckor innan?!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 22:25:14
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Matilda

sv: ja det har du helt rätt i, ett beroende är ett beroene och ingenting man blir "frisk" ifrån hur som helst. Om alkoholister brukar man ju säga att dom är nyktra alkoholister så beroendet i sig är ju ändå där. Bra tänkt av dig tycker jag. Och du har även rätt i att man mår bättre utan det, egentligen.



Jag tror att 1 januari är någonting att satsa på, det är så mycket som börjar då så varför inte satsa på att börja ett nytt liv just den dagen :) Jag tar allt på en gång jag. Bort med godis och annat onyttigt och dit med grönsaker och träning hehe. Om man tänker i den långa loppet så är resultatet värt mödan som kanske uppstår på vägen!



Tack så mycket, ska komma ihåg det. När det är dags kommer i alla fall delar av handlingsplanen upp på bloggen :)

2010-12-15 @ 10:14:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0