♥ Äntligen klar! ♥

Idag insåg jag att det inte är många dagar kvar på det här året. Panik! Panik eftersom jag inte var klar med boken än. Jag hade ju satt min egen deadline på att jag skulle vara klar senast sista december.

Jag har suttit ett par timmar idag och nu är jag klar! Wohooo! Var en jättekonstig känsla när första exemplare var utskrivet.

Nu är det bara ett par smådetaljer kvar; skriva följebrevet och kolla så att adresserna fortfarande är samma (var typ 5 år sedan jag letade rätt på bokförlag att skicka till).


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jag har haft en jättebra jul :) varit lungt och skönt med pojkvännen och familjerna. fått massa fint! och mycket som jag önskat mig :) tänkte precis skriva något inlägg om alla julklapparna nu så du får ta och titta sen!

2010-12-29 @ 19:49:40
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0