♥ Angående update ♥

Under de närmaste två veckorna, fram till jul, så kommer det att bli mindre uppdatering eftersom jag helt enkelt inte hinner. Det är fruktansvärt mycket i skolan just nu. Bara nästa vecka så är det två prov (personlig försäljning & näthandel), förbereda och framföra en produktdemostration, förbereda och utföra en telefonbokning och göra klart anteckningar från fem kapitel och renskriva dessa. När väl det är avklarat så är det dags att plugga till nästa prov som är 4 kapitel i småföretagande B.

Jag kommer att vara helt slut när allt det här är gjort. Jag fattar inte varför man måste lägga allt på en gång när det har varit lugnt i flera veckor...


Ungefär så här känns det just nu, som om jag har ett berg över mig som jag måste hinna med.


Kommentarer
Postat av: isabelle

fin blogg :)

2010-12-08 @ 14:46:51
URL: http://isabellekaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

personlig försäljning och näthandel läste jag första året på gymnasiet då jag gick handel, dock kommer jag inte ihåg någonting av det....men lycka till :D

2010-12-09 @ 12:14:22
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0