♥ A bad dream ♥

I natt vaknade jag alldeles kallsvettig och slängde av mig täcket med ett ryck. Jag hade haft en mardröm om ormar. Inte bra när man har fobi så att man inte ens kan se dem på bild...



Det var nämligen så att jag råkade se en i ett par sekunder på tv:n strax bara någon timme innan jag skulle gå och lägga mig och det räckte. Drömde först om en (eller två) i något träd men de jävlarna bara förökade sig hela tiden och när en hamnade i mitt knä i drömmen så vaknade jag.

gick det inte att somna om eftersom drömmen etsat sig fast på näthinnan, så det var bara att läsa en stund innan jag kunde sova med lampan tänd resten av natten.

Blev inte mycket sömn kan jag säga, så att säga att jag är trött idag är bara förnamnet...

Kommentarer
Postat av: Matilda

usch stackare! fobier kan ställa till det för en tyvärr. hoppas du slipper fler liknanade drömmar!

2010-12-20 @ 17:43:18
URL: http://twinturot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0