♥ 5 veckor ♥

Det är helt otroligt vad fort tiden har gått och hur bra det faktiskt gått! Jag har nu varit godisfri i hela 5 veckor. Men samtidigt som det har gått bra utan godisen så märker jag hur lätt det är att börja ersätta det med andra onyttigheter. Därför har jag nu bestämt mig för en ny kost från och med imorgon. Vad den innebär kommer det ett inlägg om senare!

Jag är så fruktansvärt glad att jag har mitt godismissbruk under kontroll, men samtidigt så vill jag inte ta det för givet. Det är så lätt att åka till när man börjar bli bekväm. Idag när jag surfade in på en blogg så hade hon en bild på godis och då kände jag faktiskt en saknad och en längtan. Inte så mycket efter godiset i säg utan att jag inte kan unnan mig godis då och då som alla andra utan att det betyder ett återfall. Jag undrar om det är så alkoholister tänker?


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad duktig du är!

2010-12-05 @ 21:46:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: sabina

tack så hemskt mycket:)

2010-12-06 @ 10:10:37
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Matilda

du är jätteduktig! jag är sjuk och sitter hemma och tycker synd om mig själv vilket innebär att jag äter lite av varje av det som finns hemma. men jag undrar en sak, är det "bara" godis du lagt av med. hur är det med kakor/fikabröd, glass etc?

jag vet ju att det är godis som är ditt stora beroende men undrade mest hur du tänkte med det andra när du ändå håller på eller hur man ska säga..

2010-12-06 @ 10:35:49
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0