♥ 5 dagar kvar! ♥

Idag är det 4:e advent och bara 5 dagar kvar till julafton! Jag har (och gör fortfarande) längtat jättemycket efter julen. I år är det nämligen första gången på jag vet inte hur många år som jag inte kommer att jobba i jul. Den här julen ska jag bara njuta av julen och det ska bli så otroligt skönt!


Jag känner mig nästan som barn på nytt i år, haha. De senaste åren har jag inte riktigt kunnat komma in i julstämningen men det har jag i år. Förmodligen på grund av att jag är ledig i år.


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha känns som det skulle kunna bli väldigt många nyårslöften i år! haha :D

2010-12-20 @ 18:12:47
URL: http://twinturot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0