♥ This is me ♥

Hittade en lista på Sara's blogg och tänkte ge mig på den också, så ni får lära känna mig lite bättre.

Du heter: Jeanette
Smeknamn: Nettan  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar vara olika, men en är Immortal med Evanescence

Beroende av: Godis (har lyckats vara utan en hel vecka nu!)

Vad tror folk om dig? att jag är rätt oskyldig, typ mammas lilla flicka

Stämmer det? nej, inte direkt

Vad får du oftast komplimanger för? mina kläder och min figur

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och att bry sig om andra
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej. Då vet jag :)"

Var bor du? Skövde

Trivs du där? Yes

Hur svarar du i mobilen? "Ja hallå".

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon tyckte att det var kul att jag fick på mig mina gamla vinterskor igen (hade för feta vader förut)
Antal timmar sömn inatt: 10 (det behövdes, annars sover jag ca 8h)

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, jag är tidspessimist så jag är alltid där minst tio minuter innan
Hur känner du dig nu: Lite trött (har precis gått upp) och törstig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Usch, hatar fötter

Vad saknar du: En kille att dela allting med

Hade du en bra kväll igår: Ja, jag fick garderoben städad och sen blev det film

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller ett glas kall o´boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Om jag ska upp tidigt så blir det runt halv elva annars kan det bli runt ett.
Är du blyg? ja, i början innna jag lärt känna någon
Sysslar du med någon idrott: Börjar idag med crosstraining, annars promenader 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, man hoppas ju i alla fall att det är möjligt, men jag har tyvärr inte fått uppleva det.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle försöka att ta reda på hur killar tänker så att jag lättare kunde förstå mig på dom.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, inom de flesta områden är jag det :)

Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Jobbar

Vad är det värsta du vet? Orättvisa, mobbning, ormar

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja

Vad är det finaste du fått? En bra uppväxt
En speciell dag du minns: När jag gick i sjuan och var på BSB-konsert, haha

Du samlar på: Stora ringar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
När grät du senast: Minns jag inte, men det var till någon film i alla fall

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa mig större lägenhet och köpa nya möbler

Vill du gifta dig: Om jag hittar rätt kille
Vill du ha barn: Förut ville jag absolut inte ha några, men även här säger jag, om jag hittar rätt kille

Är du musikalisk? Nej, tyvärr inte, kan varken sjunga eller spela instrument

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller läsk (fast det senare ska jag inte dricka)

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, men gjorde det när jag var yngre.

Kopiera gärna den här listan och säg till mig sen så att jag får läsa den ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

alltid roligt med såna listor :D

2010-08-16 @ 18:00:40
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0