♥ The Losers ♥

Nu har jag nyss sett klart på filmen The Losers.

En bra action-film tycker jag, rekommenderar er att se den. Jag hoppas faktiskt till och med att det kommer en tvåa.

Trots titeln, så dessa killar allt annat än losers. De blir blåsta under ett uppdrag av någon som kallar sig Max, någon som ingen vill kännas vid eller vet hur han ens ser ut. När helikoptern The Losers skulle ha färdats i blir beskjuten och exploderar så tror man att de omkommit. Då bestämmer de sig för att ta reda på vem denna Max är och kriget är snart i full gång.



Kommentarer
Postat av: Matilda

rekommenderar du den ska jag nog se den vid tillfälle :)

2010-08-23 @ 21:03:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0