♥ Suprise! ♥

Igår så skrev jag att jag skulle berätta en rolig nyhet, om ni kanske minns det. Jag tänkte nu avslöja vad det är för något.

Innan jag skaffade Akilles så hade jag en annan katt, Skye, som numera bor i Mölltorp hos mina föräldrar eftersom hon inte klarade av att bo i lägenhet. Mamma upptäckte häromdagen att hon såg lite rund ut och det visade sig att hon ska få kattungar. Jag tänkte att jag skulle ta en kattunge där sedan så att Akilles får en kompis. Är ju lite kattvakt just nu och han verkar tycka att det är roligt med en kompis, så därför ska jag skaffa det sen så slipper han bli ensam.

Ska bli kul att se hur ungarna ser ut för vi vet inte vad det är för katt som har varit på henne.


Skye.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh vad roligt :D

2010-08-11 @ 20:25:00
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0