♥ Söndag ♥

Snart har den här veckan gått också. Helt sjukt vad fort tiden går ibland!

Idag ska jag tvätta. Äntligen! Det hör man inte ofta från mig, haha. Jag har nämligen en jacka som behöver tvättas innan jag kan använda den. Har gått omkring i en tunn jacka hela veckan och frusit, så ska bli skönt att få jackan tvättad.

Jag ska ner och köra igång första maskinerna om ca en halvtimme och direkt efter det ska jag iväg och kolla lite i affärer. Ska se om jag kan hitta en lika snygg sjal som den på Indiska, fast billigare. Det ska även handlas lite blommor hade jag tänkt. Behöver få in lite liv i lägenheten.

Förresten, vill nu veta något roligt? Solen skiner idag! Tänk att man kan bli glad för så lite, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0