♥ Pokerkväll ♥

Igår följde jag med till Robert (mammas kusin) för lite pokerkväll. Det var, förutom jag, mamma, pappa, mormor, Robert och Kerstin (mammas moster). Var riktigt trevligt trots att det gick sådär med pokern. Jag hade ingen flyt alls, däremot mamma gick det rätt bra för.


Det låg en 500-hundring på tallrikarna när vi skulle äta. Tyvärr var det bara en servett och inte en riktig sedel, haha.




Lite snacks slank det allt ner. Detta är de nya från Estrella, värd väl att prova!


Baccardi Breezer blev det också.


Jag var på gott humör i alla fall :P


Mamma och Kerstin.


Mormor och Robert.


Pappa och mamma.

Kommentarer
Postat av: Matilda

häftiga servetter hehe ;p

poker är alltid skoj, med rätt personer i alla fall :D

2010-08-15 @ 17:55:58
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0