♥ It hurts ♥

Igår var jag ju och provade på Core. Tror ni att jag har träningsvärk idag? Are you freakin' kidding me?! Först tänkte jag att det var ju inte så farligt, har ju inte ont alls. Det vill säga tills strax efter tre-tiden då jag hostade. Då kändes det i magen och värre har det blivit. Gör ont i magmusklerna, vid sidan, ryggen och skulderbladen. Den enda trösten är att det kommer att bli bättre och bättre för varje gång.

Jag bara funderar på hur det kommer att kännas efter morgondagen då jag ska prova Zumba på kvällen. Kanske knappt kan gå efter det, haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Träningsvärk är ju härligt :)

2010-08-24 @ 21:50:15
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0