♥ I'm dying ♥

Jag tror jag håller på att gå under! Vet snart inte vart jag ska ta vägen.

Den senaste veckan som gått har det gått hur bra som helst, men jag visste att den här dagen skulle komma förr eller senare. Under dagen har det gått jättebra, inget sug alls. Däremot när jag gick hem så slog det emot mig med all kraft. Det var så starkt att jag faktiskt fick lite ångest. Jag ville skrika rakt ut.



För en gångs skull var det tur att jag slutade den sena tiden för det betyder att jag inte hann svänga förbi Maxi innan det stängde. Däremot var ju Sigges (videobutiken) fortfarande öppet och det krävde verkligen min totala viljestyrka för att jag skulle gå förbi utan att gå in. Det krävde så mycket att jag faktiskt har spänningshuvudvärk nu.

Jag hoppas verkligen att det är bättre i morgon...

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

tja! läget? fin blogg du har. kram :D

2010-08-17 @ 00:57:57
URL: http://cornelians.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej, jag ville bar tipsa om en tävling om ett par snygga röda jeans från d-Brand... Kolla denna länken för att veta mer

http://www.nattstad.se/idawikman?id=1060222

2010-08-17 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0