♥ Home again ♥

Det har varit en lång dag kan jag säga! Inte nog med att man måste springa runt en massa på jobbet när man har ont i ett ben (förmodligen inflammation eller överansträngning) utan även tiden riktigt sniglade sig fram. Men jag har i alla fall fått motion det kan jag inget annat säga. Det var bara synd att jag inte fixat batteri till stegräknaren för det hade varit spännande att se hur mycket jag egentligen gick idag. Fast det blir ju fler heldagar på jobbet.

Blev en sväng förbi maxi på vägen hem. Egentligen skulle jag inte ha så mycket, men ändå gick det på 200 spänn. Passade på att köpa lite grejer till skolan som jag såg att de hade fått in. Blev även två anteckningsböcker som jag ska ha till mina dikter.

Nu ska jag ta och slänga mig framför tv:n och se ännu ett avsnitt av Lois & Clark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0