♥ Handlingsplan - update ♥

Den senaste veckan har det blivit en hel del slarv, så jag var inte direkt förvånad när jag gick upp på vågen och upptäckte att jag gått upp i vikt istället för ner. Nu handlade det som tur var bara om 3 hekto. Däremot hade jag minskat i midjemåttet. Helkonstigt! Någon som vet hur man kan gå upp i vikt, men minska i midjemåttet när man INTE tränar?

Nu ska det i alla fall bli ordning på allt. Får inte slarva mer med att äta skräp, dvs chips, glass och liknande. Ingen läsk heller för nu avverkade jag den jag får dricka på en vecka igår. Ingen läsk i helgen alltså. Tråkigt, men det är ju mitt eget fel.

Det gäller bara att jag inte tappar suget nu när det gick åt fel håll, även om det bara rörde sig om lite.

Ja, just det, sömnen har det varit dåligt med också. Jag lyckas verkligen inte komma på något sätt att komma i säng redan tio, halv elva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0