♥ Fullt upp ♥

Idag har det verkligen varit fullt upp. Har ränt runt med Isabelle till olika affärer, så nu har jag rätt ont i fötterna kan jag säga.

Kom ganska nyligen hem och har pratat med mamma en stund i telefon. Under tiden så födde lilla Skye fram första kattungen. Jag hade ju tänkt ta en kattunge från den kullen, men eftersom Akilles inte verkar trivas med att bo med en katt till så blir det inte så.

Imorgon ska hade jag, Isabelle och S tänkt att gå på poweryoga, men nu helt plötsligt så har det kommit ett nytt schema och då är det borttaget. Typiskt! Jag som hade sett fram emot det så mycket. Har inte pratat med Isabelle än, men jag och S ska gå på core istället som är samma tid som yogan skulle ha varit på.

Nu tänkta jag greja lite smått innan det blir slappa framför en film.

Kommentarer
Postat av: julia

Jättefin blogg :)

2010-08-22 @ 20:21:14
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0