♥ Det öser ner ♥

Var inte roligt att vakna till det här tråkiga vädret. Det ösregnar! Hm, ingen lust alls att gå i det sen, trots paraply.

Egentligen är det självstudier på torsdagar, men inte den här för vi gå en kusnabbkurs i lärstilar idag. Hade ju varit skönt att vara hemma, men samtidigt ska det bli kul för det är samma lärare som jag hade i Stresshantering & personlig utveckling. Det står att det är ända till klockan fyra idag, men jag hoppas det blir en kortare dag. Blir så himla intensivt om man har samma ämne en hel dag.

Skriver mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mirka

Regn är ju underbart! Visserligen inte om man måste ut i det, men inifrån så är det mysigt tycker jag :)

2010-08-26 @ 07:00:26
URL: http://mirkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0