♥ Dagens outfit ♥

Snart ska jag iväg till jobbet för en heldag där. Det känner jag inte för direkt om man säger så. Blev inte många timmars sömn i natt eftersom det tog ett tag att somna. Jag har nämligen fått ont i ena benet, på utsidan av låret kan man säga. Tror att det antingen är en sträckning eller en inflammation. Smörjer med Zon, men blir det inte bättre längre fram i veckan så får jag nog ringa vårdcentralen.

Fast nu var det ju inte det detta inlägg skulle handla om utan det var ju dagens outfit. Idag har jag faktiskt bara nytt på mig (förutom ringen och skärpet) och visst känner man sig lite extra fin när man har nya kläder på sig.



Kofta - H&M
Klänning - Cubus
Kornblå jeansleggings - H&M
Skärp - Gina Tricot
Rosa ring - Lindex
(ringen syns inte så bra men klicka på länken så ser ni en mkt bättre bild)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnyggt !!! Vad smal du ser ut...det synns att du har gått ner .Kram <3<3<3

2010-08-02 @ 09:05:33
Postat av: EMMATRETTON.

Jaha okej , tråkigt med att jobba .. tur att man fortfarnde är ung och dum ! :D



jo allting är bara finfint med mig ! :D

2010-08-02 @ 17:49:18
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Fru Nilsson

Gud vad mycket snygga kläder du har! avis

2010-08-09 @ 19:14:14
URL: http://uddebo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0