♥ Dagens inköp ♥

Idag har jag köpt något som jag inte haft på väldigt många år. Men nu när det var så billigt var jag bara tvungen att slå till.

Jag köpte mig en multiskrivare, en Canon MP270. Fick med tre fotopapper, så självklart var jag tvungen att prova. Jag är hooked kan jag säga, blev ju lika bra som om man beställde hem foton från nätet. Blir definitivt ett inköp av fotopapper sen! Men främst så kommer skrivaren att användas till boken jag håller på med. Så klart kommer scannern att användas flitigt också för tänkte låna med mig fotoalbum hem från mamma och pappa. Alltid kul att ha lite gamla kort som man inte har nu. Ska även scanna in de foton jag har. Det är alltid bra att ha en back-up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0