♥ Dag 2 ♥

Första dagen utan godis gick faktiskt jättebra! Blev bara lite sugen på kvällen, men inget allvarligt sug.

Idag har det också gått ganska bra, men ikväll är suget starkare än det var igår. Det kom liksom över mig när jag var på väg hem från jobbet och jag gick förbi ICA. Tror att det har lite att göra med att jag är lite hungrig också.

Men allt som allt så har suget varit helt under kontroll och försvunnit nästan lika snabbt som det kom. Jag fasar bara för de kommande dagarna då suget sätter in som värst...



Kommentarer
Postat av: Matilda

det går bara man vill och ger sig fan på det! även om det för den saken skull inte alls behöver vara särskilt enkelt. jag lyckades hålla uppe med godis i 19 dagar i juni (äter godis typ varje dag)..vet inte riktigt varför jag började igen efter det, ska köra ett ryck i höst igen. ska köpa kort i simhallen i början på oktober eller i september och simma 2-3ggr i veckan och då ska jag försöka vara nyttig i övrigt också :)

2010-08-13 @ 19:08:58
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0