♥ Core ♥

Då har man varit iväg på sitt första träningspass då. OMG, vad jobbigt det var ibland! Det märks ju verkligen att man är otränad, men jag och S ska i alla fall fortsätta gå sen så det lär ju bli bättre ju mer man håller på. Bland annat så fick vi göra plankan som jag tycker är rena döden, men säkert väldigt effektiv!



Tyvärr kunde inte Isabelle följa med för hon skulle flytta, men det blir ju fler gånger.
 
Jag lär ju i alla fall ha träningsvärk imorgon, den saken är klar. Då kommer jag ha ont i magen av en annan orsak än magkatarr och mensvärk!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej! Fin blogg! Plankan är en väldigt jobbig övning men den är också riktigt effektiv! Hoppas du inte har allt för ont imorgon! Körde ett gympass idag på 90 minuter så man får väl se hur man mår imorgon! Ha det bra!

2010-08-23 @ 23:16:10
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Matilda

träningsvärk ska man ha!! :)

2010-08-26 @ 19:36:10
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0