♥ Change of plans ♥

Jaha, så blev det ingen powerstrip heller. Så himla tråkigt när man äntligen fixat provträning och allt! Tur att det är gratis träning nästa vecka så att S kan hänga med i alla fall.

Jag vet inte hur det är med er, men jag gillar att testa saker MEN då vill ja ha med mig någon första gången. Fegt, jag vet! But that's me!

Tråkigt bara när man sett fram emot något.

Så vad händer ikväll då? Bra fråga. Blir nog någon film här skulle jag tro, förmodligen en romantiskt komedi. Har ju en förkärlek till sådana filmer, haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

precis sådär är jag också! testar gärna nya spännande saker, men då vill jag allt ha med mig någon första gången för att kolla läget liksom..fastnar jag för det efter första gången skulle jag nog kunna fortsätta gå själv dock :)

2010-08-27 @ 17:25:56
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0