♥ Box ♥

Alltså jag känner att det har blivit alldeles för mycket träning ett tag nu. Ja, på bloggen menar jag. Det har varit lite dåligt med annan uppdatering, men det ska jag försöka bli bättre på.

Idag har i alla fall jag och S varit iväg och provtränat lite. På schemat idag stod det, som jag skrev i förra inlägget, Box. Måste säga att det både var roligt och jobbigt. Man kände sig lite fånig i början, men sedan när man kom in i det så kändes det faktiskt lite bra att ha något att slå på.





I videon här nedan får ni en liten uppfattning om vad Box är. Det jag gick körde vi dock inte med sparkar.



Har ni inte provat det här så tycker jag ni ska testa det. Jag tänker absolut gå fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0