♥ Sunny ♥

Jag tror knappt att det är sant när jag kollar ut och ser att även den här dagen är solig. Underbart! Eftersom jag är ledig idag så blir det ingen promenad ner till skolan, så jag tänkte ge mig ut och fota lite som kompensation. Jag vet att jag inte får träna men lugna promenader går bra så då rör jag ju lite fläsket i alla fall, haha. Även det lilla är ju bra när det gäller att gå ner i vikt.

Appropå gå ner i vikt, så fick jag lite smått ångest igår när jag upptäckte att jag inte kan knäppa någon av jackorna jag kunde ha förra året. Panik! Nu gäller det att jag går ner fort så jag kommer i dem. Jag kan ju inte gå omkring i tjock jacka hela våren! Sommaren spelar ju ingen roll för då kan jag ju alltid slänga på mig en kofta, men det är det lite för kallt för nu.


Så här känner jag mig just nu, fast främst med jackorna...


Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Det där med att gå ner i vikt är jobbigt. Man kan ju gå ner i vikt även om man inte rör på sig så jätte mkt .



Bara det att man ändrar sin kost. Riktigt svårt är det håller också på och försöka gå ner i vikt. Ja det går ju sådär. Har haft ont i foten ett par dar nu så har inte alls kunnat promenera.



Lycka till !

2010-04-14 @ 11:30:50
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

SV: Jag har också slutat med chips och godis. Har ju Lördag då man får äta allt sånt gottis , jag är verkigen chips narkoman. Men även där är det ju med måtta. Kan ju säga att de inte funkar alla ggr . De är riktigt svårt att bara lägga av med något man alltid har ätit.



Jag har också lagt om min kost , äter rågbröd och frukt som mellis/lunch. Innan åt jag nästan aldrig lunch och mellis. Men visst är det svårt. Men det ska gå . Som tur är har jag en pojkvännen som stöttar mig och vi par tränar vilket facktiskt är rätt så kul.



Tack så jätte mycket !

2010-04-14 @ 12:04:19
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0