♥ Still going on ♥

Har varit hemma ett par, tre timmar nu och funderar på om det kanske vore en bra idé att fortsätta med möbleringen nu. Det vore ju så himla skönt att få det klart! När det gäller möbler så har jag bara en bokhylla kvar, sen är det bara en massa smågrejer kvar. Förhoppningsvis så kommer det lite efter-bilder senast fredag.

Förresten, apropå ingenting så är jag helt hocked på Vänner just nu. Har alltid gillar serien och brukar titta från början då och då. Det har jag gjort nu, men det värsta är att jag liksom inte kan sluta titta. Ser avsnitt efter avsnitt, haha.

Men visst är det något speciellt med den serien!



Just det, är stresshantering ikväll. Yeey!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Sv: Åh tack ska du ha :) Hoppas du får en fin tisdag :)

2010-04-27 @ 15:00:37
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskaaar serien! :D



2010-04-27 @ 16:23:08
URL: http://luniita.blogg.se/
Postat av: Matilda

vänner är aldrig fel :D



sv: ja ananas får du testa nästa gång och se vad du tycker :D har fått förslag om banan till tacos också... ska testa det vid tillfälle tänkte jag, låter lite spännande !!



jo jag har också gått ner i vikt genom att egentligen bara ändra småsaker, men sen precis som du säger så började jag äta sött och så igen och gick upp alltsammans. Men jag ska göra som du nu tänkte jag. jag snodde idén av hälsoplanen och ska satsa 4 veckor från och med idag :D ska bli kul och spännande att se resultaten!

2010-04-27 @ 20:07:30
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0