♥ Lite tidiga vårbilder ♥

Idag fick jag som äntligen fota lite vårbilder. Jag kan säga att det har kliat lite i fingrarna ett par veckor och äntligen var det fint väder så att det blev gjort!


Snödroppar


Snödroppar igen


Krokusar på väg att blomma.




Ett ordentligt översvämmat dike hittade jag när jag gick längs vägen.


Mitt barndomshem, där mina föräldrar fortfarande bor kvar.


Vägen ner till sjön.


Nere vid sjön. Den där stenen brukade jag klättra upp på när jag var lite och den är större än den ser ut ;)


Där brukar det ligga en brygga som jag gick igenom när jag var liten. Det var mitt i vintern och det var iskallt!


Kommentarer
Postat av: eveline

underbara bilder, så mysigt när vårblommorna börjar komma fram :D

2010-04-02 @ 20:17:55
URL: http://suncloud.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: det är bra ! =)

2010-04-02 @ 20:52:42
URL: http://vkf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0