♥ I can't believe it! ♥

Snacka om att jag är glad nu, jag klarade matte-provet! Jag hamnade till och med mellan G och VG mot förra provet då jag fick IG. Ett rejält kliv uppåt alltså! Yeey me, haha! Då kan jag pusta ut, det vill säga tills nästa prov. Men det ska jag klara också, det har jag bestämt :P

Någon mer som läser/läst matte b? Vad tycker ni, lätt eller svårt?  Jag tycker det är sjukt mycket svårare än a-kursen för det är ett helt annat tänk som man ska lära sig.

Måste bara säga att den boken vi har suger, haha!




Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehee, jag tyckte det var skitsvårt allting. fick G i både matte a och b. haha!

2010-04-15 @ 12:21:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0