♥ God morg... uhm... middag ♥

Godmorgon mina underbara läsare! Jag fattar inte att jag helt plötsligt sover så länge, men i och för sig så har jag månader av sömn att ta igen så det är kanske inte så konstigt. I alla fall, så skiner solen idag. Yeey! Då måste jag ju bara passa på att gå ut en sväng. Jag måste ändå gå till Maxi och köpa kattmat, så då kanske jag passar på att fota lite. Tror ta mig tusan att Akilles snart äter mig ur huset! Jag lovar er, han äter lika mycket som två katter! Han är stor kisse...



Anyway... det kanske är bäst att jag hoppar in i duschen och äter lite frukost, eller brunch kallas det väl nu.


Kommentarer
Postat av: fije

Gullig blogg! Besök och kanske slänga in en kommentar i frågestunden? :)

2010-04-11 @ 12:17:37
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0