♥ Garderobsrensning! ♥

Nu är jag äntligen klar med städningen/utrensningen! Var ganska kul faktiskt, speciellt eftersom jag fotade samtidigt. Blev en hel del bilder så klart, men alla lägger jag inte ut för det skulle ta tid det (tar lång tid att ladda upp bilder idag av någon anledning). Just det, ignorera bh-band och sådant på bilderna. Jag hade ingen lust att byta!

Det blev en hel del som försvann kan jag säga, drygt hälften är kvar bara. Nu gäller det att gå ner i vikt fort så att jag kan fylla på med lite nytt!

 
Trasigt skrev, uhm... släng!            Yeey, mitt enda par shorts passar!

 
Jeanskjolen blir kvar så klart!         Mycket tveksamt till både kjol 
                                                     och top.

 
Riktig somrig kjol tycker jag. Extra skönt att gå omkring i hemma en
sval sommardag.

 
Spetsklänningen sparas!                Sitter inte bra, "the twins" blir 
                                                     tillplattade!


 
Tror inte ens jag behöver               Spara tror jag. Vad tycker ni?
kommentera... don't keep!

 
Somrig klänning... it's a keeper!     Sitter lite väl tight, så den läggs
                                                     undan tills jag kan ha den.

 
Om ni undrar varför det ser ut        Den här kommer hängas in i
som att jag håller andan, så           garderoben igen.
beror det på att jag gör det.
Den sitter tiiiight!

 
Inte alls min stil längre, dessutom   Den här tröjan är verkligen super-
så känns det som att boobisarna     skön och perfekt att ha på sig en
är på väg att ploppa ut när som        regning, ruggig dag.
helst!

 
Mönstret och färgen passa              Var lite tveksam när jag provade
perfekt på mig, men tyvärr              den men nu vet jag att jag inte
inte skärningen på tröjan!               ska behålla den.

 
Inte min stil på linne längre, så       Det här är egentligen helt min stil.
den ryker.                                       men rosetterna på ärmarna är det 
                                                      inte.

 
Nu börjar jag tappa energi :P          Boleron är för stor och gillar inte
Både linnet under & toppen            riktigt modellen så den behåller
sparas.                                          jag inte.

 
Har hängt i garderoben ett bra        Sitter lite tight, men behålls så
tag utan att den använts, ändå       klart!
kan jag inte skiljas från den.
Vad tycker ni?

 
Haha, nu börjar det bli lite              Var riktigt osäker när jag provade
fnittrigt istället! Behåller inte.         men lutar åt att behålla den. Vad
                                                     tycker ni?

 
För liten, men ska jag spara eller    Spara både leggings och klänning!
sälja?

 
Usch, ser fyrkantig ut,                    Skrattar när jag ser minen på
sparas inte!                                    bilden innan!

Vad tycker ni? Håller ni med? Tyck gärna till!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg!

2010-04-07 @ 21:35:45
URL: http://somelines.blogg.se/
Postat av: Marie

Fine klær:)

Kjempefin blogg også!:)

<3

2010-04-07 @ 22:30:23
URL: http://mariepb.blogg.no/mar1esbl0gg
Postat av: pillabrita

Den vita koftan med det breda svarta skärpet tycker jag absolut du ska behålla. Hur snygg som helst!! Vilken massa kläder!

2010-04-07 @ 22:48:31
URL: http://www.pillabrita.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Snygga kläder. vilket är ditt favvoplagg?

2010-04-08 @ 00:24:07
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Tess

Tycker absolut du ska spara den blå klänningen som du tvekar om att behålla. Sitter skitsnyggt på dig :)!

2010-04-08 @ 12:39:46
Postat av: Mickan

Jag gillar också den vita koftan du har svart skärp till! Behåll!



Jag gillade även den blanka svarta tunikan "där boobisarn höll på att ploppa ut" på :D

2010-04-08 @ 21:55:44
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0