♥ Förklaring ♥

Fick en kommentar till mitt inlägg där jag hissar och dissar sådant jag vill och inte vill se på killar, som jag vill förtyderliga eftersom det tydligen missförstås.

Den här kommentaren fick jag av King (tyvärr ingen e-mail adress för då kunde jag svarat direkt):

"Hiphop-byxan du referar till kallas annars Baggybysxor/jeans. Nedvärdera ej HipHop. Tack"

Jag ber om ursäkt att jag inte skrev den exakta termen, tror knappast att du kan allt heller. Dessutom så skrev jag det inom sitationstecken, men du kanske inte vet vad man menar med det? Sen hur du fick det till att jag nedvärderade hiphop har jag ingen aning för det får jag det inte alls till någonstans. Det enda jag överhuvudtaget skriver om är dessa byxor. Det måste verkligen vara jobbigt att ta åt sig när personen inte ens menar något du tror!

Vad tycker ni, håller ni med King?

Inlägget kan du läsa här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0