♥ Fastnade som vanligt ♥

Jag ska alldeles strax sätta mig vid tv:n en stund och titta på lite Vänner, bara skratta lite och koppla av en stund.

Har suttit en bra stund nu med hemsidan till webbdesignen. Jag berättade ju att jag hade börjat med den, men jag insåg att jag hade tagit mig lite vatten över huvudet så det blev nytt tema. Detta kom jag på i skolan, så började lite smått där på en ny fast med samma upplägg på designen. Nu insåg jag däremot att jag inte gillade designen alls så nu är jag inne på min TREDJE hemsida! Typiskt mig, haha. Den här är jag riktigt nöjd med måste jag säga, i alla fall så här långt.

Gå gärna in och kika hur det ser ut. Än så länge har jag bara fixat själva skalet till förstasidan så det går inte att länka än, men det kommer! Klicka här för att komma till sidan.


Kommentarer
Postat av: matilda

jätte fin blogg! läs & kommentera min ?

2010-04-28 @ 22:23:36
URL: http://matildastrahle.blogg.se/
Postat av: Matilda

ser riktigt snyggt ut :D

2010-04-29 @ 10:16:57
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0