♥ En heldag på stan ♥

Efter webbdesignen på morgonen så hämtade mamma upp mig utanför skolan och efter det åkte vi från ställe till ställe innan vi hamnade på Commerce (köpcentrum). Vi hade egentligen inte pengar någon av oss utan var mest att vi kollade runt lite. Vi verkade båda två sugna på smycken för det var i princip det enda vi kikade på. Men ingen av oss kom lottlösa därifrån. Mamma köpte sig ett jättesnyggt armband och jag köpte mig en superfin ring. Bild kommer senare!

Nu ska det fixas lite mat innan jag ska ner till skolan igen för stresshantering. Ska bli kul, trots att det känns som att magen typ går sönder. Har magkatarr så nu har jag köpt mig en kur på apoteket. Tycker inte jag gör annat än att käka medicin just nu! Det är konstigt det där. Det är som om man kommer in i dåliga hälsoperioder ibland. Brukar ni också göra det?

Anyhow... det är nog bäst att jag tar och kör igång med maten så jag inte får superstressa sedan. Skriver så klart mer när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0