♥ Change is good ♥

Jag har bestämt mig för att det måste bli en ändring nu! Måste börja ta hand om mig själv bättre. För det första så måste jag göra något åt det här med sömnen. Just nu så har jag så svårt att komma i säng i tid, vilket betyder att jag inte sover tillräckligt för att jag ska vara på topp. Det är frågan om kanske 6 timmar, ibland mindre.

Förresten, lite fakta om sömn. Visste ni att om man sover mindre än 6 timmar två nätter i rad så är det som om man varit uppe 24 timmar i sträck! Inte konstigt att man mer eller mindre känner sig som en levande död när man sovit dåligt ett par nätter.



Under helgen så tänkte jag sätta mig ner och göra en hälsoplan, som jag presenterar här på bloggen på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0