♥ 6 Måsten ♥

Har funderat lite. Varför har man alltid så mycket i väskan? I handväskan närmare bestämt. Måste man verkligen ha allt? Och varför egentligen? Har de någon speciell anledning som gör att man måste ha med sig det vart man än går?

Efter att ha kollat vad som finns i min väska har jag kommit fram till de 6 saker jag inte kan gå hemifrån utan. (skulle egentligen varit 5, men kunde inte ta bort en grej)

1.
Plånboken - kan alltid vara något man behöver handla hem.

2.
Paraply - har man inte med sig det så regnar det garanterat.

3.
Solglasögon - mina ögon är känsliga mot solen och hur snyggt är det att gå omkring och kisa? Inte ett dugg. Dessutom så känner man sig lite säkrare, gömd bakom ett par snygga solbrillor.

4.
Tuggummi - är en perfekt uppfräschare efter man ätit något och dessutom gott.

5.
Mobilen - okey kan gå hemifrån utan den, men ska jag vara borta en längre stund är den alltid med.

6. Nycklarna
- Det är ju en fördel om man låser innan man går hemifrån!

Vad är era 6 måsten i handväskan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0