Nettan testar!

När jag var på Maxi och skulle handla sallad (som för övrigt fortfarande var slut... morr!) så fick jag syn på något på väg till frysdisken med bär. GB har kommit ut med en ny glass som jag bara var tvungen att testa eftersom jag ofta köper den när jag vill ha styckglass (finns det ens ett ord som heter det??), nämligen 88:an.

Smakar den som vanligt? Ja, det gör den, men hade önskat lite mer av nötkrokanten. Visst fanns den där, men hade som sagt velat ha lite mer. Annars var det en mycket god glass som jag säkerligen kommer köpa fler gånger.

Kommentarer
Postat av: L...

Sv: nä det känns farligt, jag försöker tänka "idag är det här ok, men inte from imorgon" som att jag försöker hejda ett skenande tåg. Så typiskt att man hamnar i en sån här situation precis innan sommaren, jag som var på god väg att känna mig redo för beach ´12...

2012-05-16 @ 21:42:11
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0