Min viktresa: Dag 1

Nu är snart första dagen med nya kosten avslutad. Det har gått jättebra faktiskt! Har ätit det jag ska och hållet mig borta från det jag inte ska äta. En sak är i alla fall säker och det är att det blir sängen tidigt ikväll för är helt slut. Sen om det beror på nya kosten eller om det beror på att jag gick upp tidigare i morse det vet jag inte, haha. Faktum är att jag är så trött att jag knappt kan skriva en vettig mening, så därför besparar jag er mitt svammel, så skriver jag mer imorgon istället. Något som jag vet med säkerhet är i alla fall att jag kommer att sova som ett litet barn i natt!


Kommentarer
Postat av: L...

Fasen vad duktigt gjort att dra igång en sån grej! Själv känner jag att det sviktar lite just nu, har varit utan socker sen oktober men fuskade för första gången för ett tag sen och nu är jag "fast"... Inte alls som förut men köper nån chokladbit i veckorna - inte ok!



Måste försöka få bort allt igen, tänker att from 1 april är det helt sockerfritt som gäller, tänkte också tänka mer på kosten och se om det resulterar i något :)

2012-03-26 @ 21:48:26
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0