Relaxing

Dagen började så där med att jag blev väckt strax efter sju av att det slipades väggar inne hos grannen. Det hålls på och tapetseras där inne (förmodar jag på grund av bilen som står parkerad utanför) och visst har jag förståelse för det men måste de börja med att föra väsen det första de gör?! Till slut somnade jag i alla fall om (med armen över huvudet i ett försök att stänga ute ljudet) och sov till nio.

Dagen så här långt har spenderats i soffan, först framför ett avsnitt av Drop Dead Diva och The Client List, sedan läst lite.

Resten av dagen blir det mer avkoppling, precis vad jag behöver. Dessutom så får man passa på innan det är dags att börja jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0