On the list

På norrmalm i Skövde så ska det grejas idag, det kan jag lova er! Det ser ungefär ut som det har släppts en bomb här hemma. Har inte haft energi alls i flera veckor vilket resulterat i att jag inte orkat göra något större röjande. Nu däremot så har energin kommit tillbaka så då tänkte jag passa på att fixa här hemma.

Så här ser listan ut (sen om allt hinns med idag är en annan femma :P):

• Diska
• Plocka iordning i köket
• Ta hand om kläder
• Göra fint i "sovrummet"
• Städa i tv-området - soffor, bord och tv-bänk
• Plocka iordning på skrivbordet
• Fixa till i hallen
• Städa badrummet



Ja, som ni ser har jag en hel del att göra! Ska dessutom, hör och häpna, försöka ta mig till gymmet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0